Monday, June 20, 2005

還記得這歌詞嗎?

"其實乜野先至係真實而恆久既呢?
或者我應該保存住呢一份渴望同希冀
俾我相信世上有一幸福係垂手可得
但係永遠係掌握之外

有時激情捉係手裏面會化為灰燼
反而藏係心裏面可以歷久常新
貪求思慕只因痴
一切眼淚思憶都係徒然"

曾經聽過千萬次的歌,已經不想再聽了,但是, 最近常常下雨,在車上看著雨水,再細味歌詞,令我對那已經麻木了的歌詞重新再有一份感覺!

想找永恆不變,歷久常新的感情就像這兩句歌詞一樣嗎?:


有時激情捉係手裏面會化為灰燼
反而藏係心裏面可以歷久常新

9 comments:

史路比 said...

天各一方~ 有d舊歌總有佢吸引之處,以致不被時代所淘汰! dear,妳冇喊呀嘛?

yuen luk luk said...

dear, 而家D工作真係令我想喊呀!!! 快D走出魔掌就好啦! 真很想轉工!

收到相片嗎?

Ruth Tam said...

Love the lyrics.

tungpo said...

那時的俞琤可愛得多!

史路比 said...

dear,明白!不過係短暫既時間,好快會冇事架啦..要振作呀!

下星期同妳去食buffet, ok? ^^

yuen luk luk said...

那時的俞琤及曾路德的聲音對我來說是完美的!

dear dear, 唔好成日掛住食呀, 要練琴啦, 仲有3個多月死期到啦!

史路比 said...

dear,我好少出去食喎..就算成日係屋企,我都唔會全日練琴啦..我唔要太迫自己呀..

Thomas Lee said...

呀,未聽過呢首歌o忝! ;-P

頂住,三個月好快過!

yuen luk luk said...

cuckoo, 咁經典的歌,"無奶油"未聽過的, 快d揾黎聽!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......