Monday, September 25, 2006

又食又睇...


這個週末,吃了自助餐,睇咗戲!

自助餐,想試新,到了Cafe Kool,普普通通,基本上,我都不會再去了,這樣的價錢,我還是喜歡Cafe Too及Mariott. 不過,下一次,我倒想試下什麼”洲際酒店”,據聞是超好食的,但最好是食lunch buffet,因為食物和晚上一樣,但價錢差一半呀!

睇戲睇咗評價不錯,頗為女性化的電影 - 穿Prada 的惡魔. 兩小時沒有悶場,都幾好睇!好fashionable, trendy的一套電影!

繁華的世界背後,其實就是魔鬼的地方??我喜歡女主角最後返回自己的理想!

7 comments:

新鮮人 said...

自助晚餐好似要成三百幾四百蚊喎,
但係睇你d相,
d食物都不是好吸引喎,
咁我就唔會上檔了!

Altair - 映昔台 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Altair - 映昔台 said...

巧合地﹐呢套戲o係美國上果陣﹐全部有在戲內題及過o既公司D股價﹐都跌到阿媽都唔認得。可恨!!

San Wen Ji said...

洲際?我吃過晚飯,不是太好。

yuen luk luk said...

新鮮, 咁咪係囉, 試吓就好, 錦嘅價錢可以去D正的!

altair, 你緊係都有買果D股啦, 玩股票係錦架啦!

E, 唔好食?? 但係我有同事食過那裡的自助餐,好掂哦, 點都好, 我都會試一試!

HanaMaru said...

這套戯我也有看過,是我蠻喜歡的女主角,戯也幾好看。不過沒有想到妳也會去看,因爲我以爲妳是看藝術片的人~~~嘻嘻~~~

yuen luk luk said...

hana, 女主角好靚呀~~~

都話我好濫啦, 其實睇戲我反而不太喜歡一些太過藝術、難明的戲,都係想休息relax 吓,唔駛太用腦就好!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......