Wednesday, October 25, 2006

打小人。。。




在巴士上,經過鵝頸橋,原來仲有人幫人打小人的,準唔準呢?

8 comments:

新鮮人 said...

正呀,
我成日經過都見唔到,
請問你幾多點經過見到呀?

San Wen Ji said...

你有小人要打咩?

Daihung said...

鵝頸橋底吧﹖一直佢地都擺檔擺得好入架﹐所以要行過先望見﹐坐巴士見唔到。

yuen luk luk said...

新鮮, 咁興奮嘅...3點幾呀!

E, 妳問我呀, 緊係唔係, 八吓啫!

大雄, 都唔係好入呀, 我都係坐巴士見倒!

史路比 said...

咦?尋日係打小人既佳節咩? 我同事咁岩又提起.. :p

Haricot 微豆 said...

Yuen Luk Luk: 看了您寫的「打小人」,就重溫鏡花緣的「小人國」故事,不知是否是一樣的小人.哈,我不知道原來打小人也有旺節!

yuen luk luk said...

haricot, "鏡花緣" - 我沒有看過呀...

係呀打小人係有旺節的,在中國暦法有個名,但我唔識打果兩個中文字,發音係”京夕”!

Haricot 微豆 said...

我會去問阿媽那「京夕」是什麽東東 thanks !!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......