Thursday, April 05, 2007

等到啦....

萬眾期待的五日假期終於開始了,我真係恨咗好耐啦!但一想起五日後...唉...暫時不想了!

假期前這幾天真係做到傻,不是講笑的,有時做不緊要,我也愛工作的,但我最怕就係趕,趕,趕....同一時間要趕幾樣東西,我幾乎感覺到自己的神經線就要崩潰,不停對自己說要"calm down",唔可以真係做到痴線的,沒有人可憐呀.....我又想,一個人精神有問題,是否長期受著壓力,生活緊張呢???好恐怖呀!


所以,呢幾日,我會去行山,瞓覺,睇書,煲碟,鬆馳一下. 尤其是睇書,煲碟,要好好利用這個假期看多一些!

希望天氣會好點!

p.s. 今天在公司收到一位blog友的電郵,因為太忙碌,未能詳細看及回覆,我記得是一個演奏會呀, 哈哈,恭喜!恭喜!時間配合的話,我或許會出席的,祝演出成功!

1 comment:

kunolam said...

haha... I could only read your words here weeks after the concert. Thanks for your support.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......