Wednesday, November 26, 2008

泰國。。。

沒有心機,好擔心。。。。

一早已訂了去曼谷的自遊行套票, 會於三星期後出發,但政局又開始不穩定。

近排已興致勃勃安排行程,上網找資料,同事又介紹一些好的地方去做spa/massage,真的急不及待了。。。。。

若果真的不能成行,不知能否退機票酒店,改去其他地方呢?

唉。。。希望泰國那邊可以快些穩定,我真的很想去旅行,只是短短三數天的行程也這麼多麻煩。

4 comments:

新鮮人 said...

放心,
船到橋頭自然直,
緊張不來的!

lu said...

are you still going? maybe you should consider postponing...

i guess travel insurance can cover the costs?

dncp said...

我都會在下星期尾去布吉,希望無事啦!

yuen luk luk said...

新鮮, 冇呀, 都係順奇自然啦, 去得就去, 唔去得就會好唔開心囉.

lu, 而家情況,唔上唔落, 航空公司都未必比我吔cancel, 其實我唔太怕, 不過都要考慮朋友方面.

dncp, 你快D哦, 我再遲你一星期, 希望大家都順風順水.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......