Monday, March 08, 2010

交響情人夢。前傳。。。

呵呵~~~睇咗!

劇情沒有怎樣特別,但仍很愛看!!!

玉本宏真的很像漫畫裡的王子,很有那份藝術氣質。野田妹不用多說,上野樹里做得很好,很卡通化,很可愛,尤其是戲裡看見她札了個椰子樹頭,哈哈!

最感動是臨完場時,外面下着雨,野田妹在街外淋着雨,而另一邊的千秋就站在窗邊沈思,然後完場的字幕慢慢出現,當時我的心下沈了,怎麼要在這裡完結呀!!!!

好好好好期待5月的後傳,我當然知道他們會是一個快樂結局,不過看見那一幕,心裡就很不舒服。

5 comments:

lu said...

你有沒有留到最後看預告呀?

那煲咖哩...好猛...

lu said...

btw, i've just learnt about this today and thought you might be interested. http://urbtix.cityline.com.hk/internet/action/event.do?actionFwd=eventDetail&event=10638

i think there are still plenty of tickets available.

yuen luk luk said...

lu, 唉吔..有預告咩? 我見出哂字幕,D人又起身走我都走囉? 請問㷛 咖哩點呀? 好攪嘢?

另外,urbtix係咩? 條link 見倒好多節目哦?!

lu said...

係呀.. 不過好似tieba都可以揾到個預告.但如果你想到時候多d新鮮感,都可以唔睇嘅.

煲咖哩... 好毒囉.所有死得人嘅形容詞都出晒. :P

噢,係Ashkenazy三父子今個週五的recital. Urbtix個link出唔到的話,你用佢個名就揾到架啦!

yuen luk luk said...

我諗我唔會睇預告啦,其實我都知道後傳大概會講咩嘢.

recital都有興趣,但我星期五未必有時間去啦,謝謝資料!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......