Thursday, August 31, 2006

旅遊書...

買了兩本,很想快些有時間去看及準備行程!

今次希望到麗江,瀘沽湖 ,玉龍雪山,大理, 香格里拉, 西雙版納...

好身痕,好想去旅行呀!

5 comments:

San Wen Ji said...

圓圓,不好貪心,我們去不了這麼多地方。雖然是七天,可以玩的才五天。飛機一來一回(我們要轉內陸機的),時間就不見了。

yuen luk luk said...

唉吔, 我真想去好多地方的....

新鮮人 said...

咁貪心,行程咁密,咁未重辛苦過返工,
無哂意思啦!

大理古城真係好靚好靚,
十分休閑和有小數民族色彩,
要去啊!
不過我是十多年前去了,
現在應該十分有人做feel了!

Ruth Tam said...

You need to choose because these places are not really that close by.

If 大理 is really nice, I may go in end of October. I have 2 weeks holiday and I have planned for only the 1st week. Will go to Changmai, bangkok and Singapore. No plan for 2nd week yet.

yuen luk luk said...

新鮮人, 大理真係咁好, 我又要去呀!

ruth, 好羡慕妳成日可以週圍去呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......