Wednesday, August 23, 2006

小閉關。。。


直至我完成下星期要交的assignment!

講真的,很多東西要迫才會做,但要迫出來的東西,感覺真的很痛苦!

6 comments:

Wo_木土人_od said...

加油啊!

史路比 said...

努力加油喔!!! ^^
我遲d都要閉關一下啦..但我最鐘意最後衝刺!yeah~特別有力!!! :)

keng 坑 said...

我也快要閉關...

你要保重努力啦!

Altair - 映昔台 said...

做乜個個都話閉關架?? 呢期D絕世武功秘笈大減價咩?

貓奴MAY said...

比心機!

yuen luk luk said...

木木, 畢滿, 謝謝, 我會加多些油的!

比比, 我唔鐘意衝刺呀, 不過冇辦法! 妳也要努力呀!

keng, 你仲咩嘢閉關呀? 都要保重哦!

altair, 哈哈, 網絡傳染.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......