Friday, February 24, 2006

提早了。。。

原定在四月頭到多倫多,現在可以在三月的最後一天啟程了!

可以慳回一個週末,但換來的是較長的轉機時間。

算是很便宜的機票,票價只是$3350 + 稅,總共是五千多元,稅很貴呀!

分別要在東京及美國轉機,很多人不喜歡轉這麼多機,但我倒不怕,因為,坐長途機,可以中途下機伸展一下,反而是舒服一點的!更可以在東京機場看看有趣的東西,也很好呀!

到了那裡的家,不能夠上網了(唉,又係上網!),但我知道那時是會有很多東西寫的,唯有一一記錄下,遲些才一次過post 上網!

這個假期,會是今年最長的一個假,年尾希望還會去多一次短程旅行!

5 comments:

Wo_木土人_od said...

那你可以學習過一個"原始"生活的假期. 好好珍惜!

San Wen Ji said...

什麼稅來的,這麼貴!

史路比 said...

好野好野...停留日本..我想...想...hehee
妳唔係帶notebook去咩?

HanaMaru said...

你會去多久呢?在美國停哪裏?

yuen luk luk said...

木木, 係呀, 可以瞓多d覺, 睇多d書同埋煲碟呀!!! yeah!

swj, 唔知哦, 個稅$1600+

比比, 呢隻菲唔可以停留日本, 只係轉機, 唔係我都會停日本一兩日! 我會帶notebook 呀, 但要做settings, 唔知細路得唔得閒幫我呀!

hana, 去兩個星期, 只係轉機, 去係Detroit, 翻香港係停Minneapolis! 我或者都會去San Jose探哥哥!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......