Tuesday, November 09, 2004

誠徵大提琴老師...

教授成年人, 有鋼琴及樂理底子, 天資聰敏(hehe), 勤奮, 認真好學, 尊師重道...... 但只可以兩星期上一次堂.

如有好老師的話, 請留言!!

認真的!

4 comments:

史路比 said...

wahahhaa... you're really crazy! :)
but if you're really want to start, you can go to the International Music School in Shek Kep Mei.

"尊師重道" that's your role wor!

yuen luk luk said...

當我想做一樣時都幾癲, 趁而家學琴唔係太忙時, 就可以做吓其它嘢. 不過, 我都唔知真係學唔學得成, 因為我怕拑琴弦時會好痛, 我就會放棄啦!

多謝介紹, 不過果間係唔係一group人一齊學?

另外, 月尾學琴可以休息一個星期, 因為gill老師會去北京演奏呀!

史路比 said...

哈哈..我呢就係果d想做就去做既人~
痛就唔會好痛既..不過記把位會比較難,需要有好耳(good ear)

果間係單對單架,個同學仔佢呢排考試,冇心幫我問嘛..聽日佢會復課呀~

hehe.. 咁有得去反lu~~

妳幾時出發呀??

yuen luk luk said...

衰在我冇good ear, 但今次aural, 我竟然有41/56, 對我來說出奇地好, 令我回復小小信心....

妳不要玩太多啦, 如果出年年頭考試的話, 未雨綢繆呀!

我明天去bkk 了!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......