Wednesday, November 17, 2004

奇想...

放棄現在的工作, 一面教琴, 另一面開設自己的藝術精品小店...

7 comments:

史路比 said...

圓圓~
這是我下一步的計劃呢!
你不用啦,你現時這份工作不錯呢~

史路比 said...

不過呢..諗諗下,教琴都唔係一定開心架..
都係又受氣..遇到功利主義既家長..
同埋遇到d唔聽話既朋友, 都好難對付!!

San Wen Ji said...

好似人人都厭倦了打工的生涯。

Thomas Lee said...

咁我係隔離賣香港孖寶囉,即係雞蛋仔+格仔餅。

yuen luk luk said...

史露比: 雖然我有不錯的工作, 但始終不是自己興趣, 亦不喜歡商業社會果D虛假嘢, 討厭! 所以我若有機會的話, 都會採取行動的! 妳就好啦, 下一個計畫就係, 請唔請我呀?

Elaine: 我有大部份朋友都不喜歡他們的工作的, 身不由己呀!

Cuckoo: 要加埋勁辣魚蛋, 我就會係你嘅長期顧客啦!

總結: 希望大家的計畫與希望也成真呀!

Thomas Lee said...

有時發吓夢都幾開心架。

San Wen Ji said...

I believe dream can come true. Actually our dreams are not that hard to accomplish. Don't think and action.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......