Tuesday, November 23, 2004

冇得抖了...

今日老師說明年要考試, 當時心中第一個反應係" "吓! 又考", 今年的考試壓力仲未淡忘, 好快又要應戰了.

但也令我有一點點開心的是可以咁快再考也是一個好事, 但個中滋味... 有誰共鳴??

諗住都可以抖翻一年半載, 應該都係妄想....計計吓, 明年2/3月要開始準備, 早點也可以, 因為不想太趕, 不過老師的作風應該不會太早, 然後到8月尾/9月 就開始閉關.....(這是初步計畫, 希望公司的工作不會太忙碌或是身體要保持健康).

今年的考試給了我一個好經驗, 因為這是我中學(NNNNN年前了)以後的第一個鋼琴考試, 所以突別緊張, 明年都會緊張, 但會比今年好... 起碼我會dress up! 從來不知道考琴要"著靚靚", 以前都是 Tee + jeans, 係最令我舒服的打扮... 當我見到台上的表演者著哂成套suit, 會彈得舒服嗎?

現在最我令我頭痛的不是練琴, 而是怎樣放鬆手臂及膊頭???

5 comments:

San Wen Ji said...

放鬆,靠的是我們的心。

史路比 said...

好野~~你都考 ^^
係呢..老師既作風係"趕"...
我呀.. d歌都未揀好呀~~ 驚驚呀! *.*

Thomas Lee said...

俾心機,你一定得。去做一個高雅的鋼琴家吧!

yuen luk luk said...

會努力了!!!!

yuen luk luk said...

oh, 唔記得講多謝你們的意見/鼓勵呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......