Saturday, November 20, 2004


This picture is taken at Arts Centre, they are all drawings from kids and wrapped in a can. Posted by Hello

4 comments:

Thomas Lee said...

連接中環站和香港站通道有一個很大的叮噹,有兩個人的高,我想你會喜歡和它拍拍照。

yuen luk luk said...

應該我每日都會經過這條路, 但我呢排多數行出面天橋, 所以見唔倒, 等我星期一望望先!

其實我不喜歡被鏡頭影相, 覺得好唔自然, 寧願我幫人影, 或者擰住相機影d得意嘢好過!

yuen luk luk said...

哈哈, 我見倒叮噹啦, 點解縮埋一角呀? 另外, 我幾鐘意藍天白雲果邊呀!

Mark Wong said...

nice picture:)

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......