Tuesday, November 30, 2004

女人之苦....

真的很苦....

6 comments:

San Wen Ji said...

What happened?

yuen luk luk said...

係M 痛, 痛到出冷汗,暈及作嘔, 持續好幾小時....係好好辛苦, 我最怕, 最怕 的...最慘係仲係响公司做緊嘢, 真係好尶介!

希望妳沒有這個苦況!

史路比 said...

唔..係呀..我見有好多人都好痛架
不過呢..唔知你受唔受到當歸呢?

San Wen Ji said...

the chinese doctor i visited tonight said that....we can take some chinese medicine one week ahead..then situation may be improved...

yuen luk luk said...

朋友們: 基本上我中, 西藥都試過, 而家之前之後都會煲d中藥保身, 效果好d, 可以唔使每個月都痛, 但不是我控制範圍內, 總之就痲煩啦! 養命酒都有用, 但好了一, 兩個月身體習慣了又冇效了!

San Wen Ji said...

太痛的話,要看醫生的。看看有沒有別的問題。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......