Friday, November 19, 2004


Guess What (1)? Posted by Hello

6 comments:

史路比 said...

kind of train.. bus?

yuen luk luk said...

唔係呀, 妳睇唔倒D音符? 妳會有興趣的....係一個music centre, 果D係練琴室,一個玻璃窗係一個獨立琴室, 我影相時已經有人响入面練琴. 我覺得個design幾好呀, 可以參考!

史路比 said...

hee..後來先諗到~
嘩~小姐,成本都幾重喎..
呢d設計係會吸引到d小朋友,
不過,我越來越怕d可怕既小朋友...
都係教大人好d呢~

提外話,我問gill老師我個result去左邊,
佢話唔知,sent左去london驗證喎..
你知啦,衰極都想得個知字嘛..係嗎?

yuen luk luk said...

成本當然高, 但小有小做, 大有大做, 可以加以改良或者有朝一日妳有自己的音樂皇國時可以考慮, 我常常說要未雨綢繆嗎!

怎麼仲未有result? 一日未有結果, 仍有希望, 我便是一個好例子...

我剛回到家, 發覺下午時miss咗妳個call, 沒有什麼特別事嗎? 我成日在屋企"fung"機, 所以成日聽唔倒電話响, 真唔好意思呀!

史路比 said...

傻架你! 老師都話左我肥硬架啦,如果合格就真係有d出奇啦..
我唔夠你勤力呢..同埋,得pieces既分,冇其他part既分去拉上補下..
我三首都彈得唔好,肯定冇希望架啦..我只係想睇下個comment咋.

哈哈哈..你冇野呀嗎?"fung"機? 不過,好relax 呢~

yuen luk luk said...

給自己一個希望嗎... 或者真係有奇蹟/神蹟呀!

由細到大我都鐘意"fung機", 習慣了, 聽音樂要大聲先好聽的!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......