Sunday, July 09, 2006

同事的好意...

其實,我好少拒絕人的,但當我感覺到好像有些不是太自然的話,加上我不認識那人,我就不會去呀!但我好感謝她們的好意!

同事說:”怪不得妳咁耐都冇男朋友...咪當識多個朋友囉...很多東西也要自己爭取的!”

可能,真的是性格注定命運,我就是這樣了!

孤獨-當然不想一世啦,但有時候我也幾享受孤獨的!

有機會,來得自然一些,我會參與的!

2 comments:

史路比 said...

鍾意就話爭取啫..唔鍾意既話又要爭d咩呢? 爭返d獨處既時間囉~~~呵呵!

yuen luk luk said...

比比, 以我同妳的性格, 就算鐘意都唔會去爭取架啦! hehe!

不過, 有時真係要比d機會自己呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......