Monday, August 06, 2007

真小氣!!!!

還在公司!

真的十分討厭,好討厭,非常討厭!

好怕轉工是由一個火坑跳到另一個火坑,但一定會揾工!

天呀!!!!!

4 comments:

Kancil said...

我就是怕這樣的情況會出現,所以繼續的行屍走肉的過日子。好痛苦!

yuen luk luk said...

kancil, "行屍走肉", 很好的認容詞, 或者你會感受到我的痛苦, 除了金錢上可以補足外, 一切都十分痛苦!

不過,當你忍到一個極限時, 真係要考慮轉工, 唔想人都顛!

lu said...

>當你忍到一個極限時, 真係要考慮轉工

但很多時候到這個地步都找不到適合的或隨便亂來,下場可能更慘哦...

good luck!!

yuen luk luk said...

lu, 妳呢句說話其實係好精警! 我都明白架, 雖然我都想揾倒好先走, 但照情況睇, 我連小小見工時間都冇, 錦點揾工呢?

但萬一真係辭咗工慢慢揾, 坐石山崩, 都有D驚, 所以好煩!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......