Sunday, August 12, 2007

七七八八了...

昨天很努力的在家中上網,和比比開電話會議,討論我們負責Vienna/Salsburg的住宿.

已經成功預訂了那裡的hostels,現在還有Prague,應該很快完成的.之後便要好好計劃行程了!

歐洲的消費很高,普普通通的一晚住宿都要港幣200多300多元,這是四人房的價錢,如果單人或雙人房會更貴.

至於吃,閒閒地一餐都要100至200元,如果要吃得好及特別一些,價錢當然更高.

不過,旅行真的是要花錢的.現在的我已不太浪費於物質上,轉移在旅行上也是值得呀.

反而,而家我最擔心的是第一程坐英航在英國轉機會有什麼拖延.上星期看報紙報導,英航在近幾個月來已遺失了二萬多件行理.現在距離我們出發不足一個月,他們會否有改善呢?

5 comments:

冬冬 said...

200-300HKD一晚咪平都笑囉!!

我去時每人一晚要80-100USD呀~~ >_<~~~~

Ruth Tam said...

Take less luggage and have hand carry only. Then, you don't need to worry about lossing your luggage. That's what I always did, even I went for weeks.

Kancil said...

好羡慕!

新鮮人 said...

同意ruth嘅講法,
我一個大背包走天涯,
咁就唔洗寄運了,
話知佢點吖,
英航會改善,
豬仔會爬樹!

yuen luk luk said...

冬冬, 我吔住hostel唔係住酒店呀, 價錢會平d, 加上我吔唔想太花費在住宿上, 都係翻去瞓幾個鐘, 最緊要方便, 清潔, 安全就得.

ruth, 而家好似唔比太多hand-carry機, 特別係英國呀, 所以好麻煩.

kancil, 唔駛羡慕, 比心機做嘢, 儲錢去旅行啦.

新鮮, 而家唔同以前, 唔可以帶咁多行理上機呀.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......