Sunday, January 07, 2007

沒有耐性...

現在入blogger仍然好慢,唔知有冇人同我一樣?

幾時先會正常呀,我真係冇耐性去等呀!

2 comments:

新鮮人 said...

我都差不多正返哂了,
只要不在晚上繁忙時間就没有很大的間題.
不過話時話,
我感覺就是在網絡出現間題以前,
入你個blog間中都是入不到的,
有時要refresh幾次先得,
感覺是blogspot這個ball ball背景template問題,
我又個fd都係用這個template就有相同的情況,
唔知你有無這樣的感覺了!

yuen luk luk said...

而家係下午時候, 希望可以順利d寫blog.

你講的問題, 記得你之前都曾經講過, 有朋友都講同樣的問題, 我自己又唔覺呀, 不過真係要考慮執執呢個地方啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......