Friday, January 26, 2007

雲南米線...

太好味了!

食後還想心思思想食.

荃灣也有一檔食雲南米線的,大排長龍,但我食極都覺得麻麻!

但呢一檔,第一啖己覺”正”,米線好"un",材料新鮮,豬潤還好過對面呀,腩肉其實有好多肥肉,但一點也不覺肥,係爽口的,嘩,不好肥肉的我,也大啖大啖!湯底也好好,食後沒有太口渴!

我要再去呀,下次帶”肥媽”去,她會很愛那些爽口肥肉的!

4 comments:

San Wen Ji said...

which one you went?

there are 3 shops nearby of my home

新鮮人 said...

試過觀塘嗰間就無物信心,
如果經過深水埗這間都會再試一試!

San Wen Ji said...

我知道是那一間了,今天我就到了對面吃東西。特別留意環境跟你的照片比較。

yuen luk luk said...

e, 我都唔知道有3間, 錦我去呢間掂唔掂呢?? 我仲好想去食呀!

新鮮, 去試吓啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......