Saturday, October 27, 2007

好夜了...

很久沒有這麼夜還未睡....

其實剛剛放工回到家,數數手指,原來已工作了十五,六小時....為咩呢?

幸好,天意安排,巧合地兩個行山計劃也因事及人而取消了,真的幸好,這樣子工作,週末真的不想外出,好想留在家裡 hea....

只想記下同事說的說話,”工作雖然辛苦,但總好過沒有工作,攞綜緩!”

其實,我也不停想着類似的東西,努力工作,賺錢....可以常常去旅行....會好開心!

要瞓了...想想明天煲什麼湯水保保身呢?

4 comments:

新鮮人 said...

花膠"響蘿",
夠養顏!
啱工作忙的你!

San Wen Ji said...

嘩!非人生活啊!這麼長的工作時間。

yuen luk luk said...

新鮮, 花膠"響蘿",我都有諗過呀, 但係唔記得將花膠解凍, 最後, 好簡單冬瓜"餚"魚湯, 清清地.

e, 好非人呀, 我真係好羡慕妳呀, 其實而家好難可以揾d盡時放工嘅工啦.

San Wen Ji said...

我的希望是找一份懶人工啦!好像在發夢啊!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......