Sunday, October 14, 2007

我收藏的劇集....

我的收藏不多,只有我極愛的.從來都不喜歡”翻叮”劇集,但這幾套都是我一看再看.最強指數是那套”戀愛世紀”(love generation),我看了四次,還可以再看的,只是沒有時間.

昨天,有新的加入,就是我近期新寵兒-交響情人夢.

但還未找到時間可以坐定定的去煲一煲,我不是那些不睡覺去煲劇的人,但應該下星期三天假期可以開始小火炆一下了.

還有,我期待很久的Hero電影版,終於上了,不論口埤好不好,我一定會去看的.

p.s. 其實一直很想買回 ”love generation”和 ”long vacation”原裝,包裝精美的VCD,但可能他們己變了歷史文物,買不到了!

8 comments:

lu said...

你買了啦!

搬了幾次家,我的LV和LG都已經不知道跑到哪裡去了.我也好想把它們補回呀!

新鮮人 said...

LV同LG真係好好睇,
當年真係百看不厭,
畀你講到我又想係倉底攞返出黎睇添! :P

Haricot 微豆 said...

Does anyone know in what years were LG and LV made? I may go to Chinatown and take a look see there.

HanaMaru said...

交響情人夢? 等我都煲煲先...

lu said...

LV: 1996
LG: 1997

yuen luk luk said...

lu, 如果妳去台北, 好似有個光華商場, 果度可以買翻d舊日劇, 我都係一兩年前先買翻啫. 呀, 也謝謝妳答了微豆的問題, 因為我也不知道呀.

新鮮, 心痕咪攞出來睇睇啦~~~~

微豆, 妳睇吓有冇得買啦, 但我覺得機會唔大, 果邊d唐人街唔似會賣d咁舊嘅嘢囉.

hana, 快d煲煲佢!

lu said...

thanks! will keep it in mind and try to find them when i go to taipei next time.

Mark Wong said...

本港原裝木村日劇好像很少見,以前在信和二手唱片舖見過有一整套原裝Beautiful Life...有些時候在Yahoo拍賣場都見到有人賣love generation”和 ”long vacation”所謂的正版,實質是否原裝就不得而知啦

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......