Friday, December 02, 2005

嘆嘆...

踏入12月,辛勞了一年,也是要”嘆嘆”的時候了.今個月,我會清哂今年的假期,哈哈,昨日,在公司寫假紙的時候,不知幾高興!

這個月,每一個星期都會有最少一天的假期,日子會過得好快呀!但,好景不常的,我的拍檔,她找到了新工作,所以明年開始,我便要捱了!她要求不高,所以較容易甩難,我呢,我都想沒有要求呀,但不能呢!唉!

在這裡工作,有些行屍走肉,完全沒有推動力,好的人很多也走了,剩下班生翻,沒有人性,不理會你死活,冇人情味...唉!

好吧,明年會積極留意市場動向,努力!


3 comments:

史路比 said...

我都想放呀... 不過靚日子俾人揀哂啦.. 不如我放個星期一,同妳去踏單車啦... ^^

係咁架啦.. 我之前一個人既時候,真係做到喊!依家呢,有時都做到好煩(豬頭骨囉,又唔俾自己既秘書做!!),但兩個同事都好,佢地對我好好,咁做住先啦.. $就唔多,做住先囉,妳就難走d,因為個pay/假期,出面係俾唔到架啦,有得就有失,又要諗呢..如果轉左工,又係咁多野做,但個pay又少過呢度,我怕妳會後悔囉..

不過,有時轉下個環境,個人冇咁呆呀..哈哈~

San Wen Ji said...

懂得“歎”是人生最美的事。很多人都不懂的。

Ruth Tam said...

Job market is still very good. Probably will be even better after bonus time.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......