Monday, December 12, 2005

唔記得食呀...


怪唔知得好以漏咗嘢啦,我唔記得攞呢d”菇菇”出黎呀!白色的菇菇好好食的,好爽!

唉,又要自己啃了!


6 comments:

Daihung said...

咁多野食﹐有埋菇菇都食唔晒啦﹗﹕)

Ruth Tam said...

Thanks a lot. It's really good.

Thomas Lee said...

多謝你招呼,我稔我哋食窮你啦!

yuen luk luk said...

大雄, 試吓都好呀!

Ruth, 妳食多了一點, 我好開心呀!

cuckoo, 我窮時會揾你吔請我食飯的, 哈哈!

史路比 said...

辛苦妳啦,朋友! 食得好好好飽呀~~~~~ ^^

Daihung said...

snoopy食少少就話好飽......

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......