Sunday, February 25, 2007

希望...

現在平日晚上有空閒的時間,我希望不是和朋友吃飯玩樂,而是希望可以報讀一些以前因為要工作而不能讀的課程,例如,大提琴,攝影,音樂治療,中藥護膚....

但,問題是我永遠不會知道每天自己能否準時放工,亦不知道何時放工,如果用了幾千元報了課程而不能上堂的話,實在太浪費了!

做我們這一行就係咁不幸了!

6 comments:

新鮮人 said...

如果星六日會唔會好啲?
不過就少左同朋友出街嘅時間囉! :)

Ruth Tam said...

i've enrolled in a photography course. Don't know if they have enough students to open though.

yuen luk luk said...

新鮮, 我想報的課程好多係平日晚上的, 所以我轉做日頭工作,也是原因之一呀!

ruth, 可唔可以話我知係咩課程,有時間都想報呀?? 可以e 比我!

另外,我見倒一些大自然生態攝影課程,我都好有興趣, 不過好貴呀, 如果妳有興趣我可以比資料妳!

San Wen Ji said...

不好為了工作而不上課呀!生活要平衡。報了名就可以離開公司啦!

Ruth Tam said...

It's portrait photography technique.

http://socialsciences.scs.cuhk.edu.hk/scs/course/hum/art/gc/photo/doc/071-450103-01?disp=en

yuen luk luk said...

E, 真的不能架, 我以前都係因為要上堂唔肯留ot, 結果d老闆唔高興, 我吔以經收哂料, d"老闆"係唔得罪得, 好討厭!

ruth, 個course都幾有趣, 不過我就太遠啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......