Sunday, February 11, 2007

終於攪掂...

換電視櫃,除了花時間去揾合心水的款式外,又要配合電視的尺寸.

買了一個新櫃,發覺放不下電視,又要再花時間去揾電視,這個很難揾呀!不想買太細的電視,太大的又放唔落櫃,真係好頭痕.

最後,只有這個牌子的尺寸最合適,別無他選了!

然後,拆機,裝機,執拾,放好位置...總之好煩,好煩!

今天,終於攪掂哂,安樂兼舒服哂!原來換傢俬係好麻煩,尤其係電視櫃呀!

5 comments:

keng 坑 said...

若電視機可以折叠, 該有多好!

新鮮人 said...

電視樻我麻麻,
好似好阻地咁,
我淨要下面嗰節就得架啦! :p

冬冬 said...

幾好呀~ 個櫃好靚﹐我都想換番部大電視呀~~

呢邊唔買得咁高既電視櫃﹐唔係一地震就乜都跌晒落黎~

yuen luk luk said...

keng, 我諗起叮噹的八寶袋呀!

新鮮, 不斷累積的cd, dvd, 書, 我真係需要一個高高的櫃去放置, 其實唔阻地方的,只係向高空發展!

冬冬, 換大電視啦, 無論追劇集,睇音樂會都"正"d 呀!

Ruth Tam said...

Looks nice.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......