Sunday, February 25, 2007

豪一餐...

發現了洲際酒店星期日的brunch口啤甚好,今天訂位,可惜下星期已滿座了!有些失望!

想著家人翻加拿大前可以一起食一餐豪豪吔的,都沒有了!只可以去他們每次回港都到的"Cafe Too"!

但我仍心思思好想試一試洲際酒店的brunch,不過價錢很貴$550+10%,問過朋友,冇人啋我!

其實,又唔係成日去食,簡唔中豪一次,我是絕對可以的,因為我相信食物的質素會是非常好!

記得我曾經試過已結業Kowloon Hyatt - "Hugo"的 brunch,那時是全城推介的,真的非常咁好呀!食後,好滿足!

希望會找到朋友陪我豪一豪啦!

5 comments:

新鮮人 said...

哈哈~~~
如果你請,
一定要有大把人同你去! :p

Ruth Tam said...

I've been to Hotel Intercontinental many times for lunch and I think food is good. However, I don't think it worths over HK$600 per person.

Recommended by Elaine, buffet at Four Seasons is only HK$198. (http://www.elaineip.com/?p=391)
I really want to try this one.

yuen luk luk said...

新鮮, 我諗住請屋企人架!

ruth, 好介紹哦, 我一定要試呀!

Altair - 映昔台 said...

嘩~~~!! 睇完個 review﹐雖然真係貴左D﹐但係聽落真係好掂喎。仲要有鵝肝﹐紅白酒+香賓。但係 brunch 食咁多﹐係咪有少少過分呢? 點解唔去 dinner buffet 呀? 好似都係咁上下價錢喎。

yuen luk luk said...

altair, 係好正呀, dinner可能冇brunch咁多嘢食哦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......