Thursday, March 15, 2007

食在深圳(1)。。。


下了車,我們便到了這一間好像是川菜館吃東西,吃了很多呀!

有怪味雞,糟溜黃魚,担担麫,海哲,紅油炒手和那個土絲的東西。

糟溜黃魚一條條絲的,不是一條,味道不錯。只是廿多元。

海哲就有些怪怪地,不是我喜歡的蒽油海哲頭。

紅油炒手我沒有食呀,所以也沒有影相。

担担麫才五元一碗,抵!味道都好!

土絲就是像蔬菜,綠綠的東西,幾爽,幾特別!

不過食物對我來說,真的有點辣!

3 comments:

新鮮人 said...

怪味雞好食呀,
辣辣哋好野味,
那個土絲賣相正呀,
睇見就流口水,
不過而家愈來愈怕係大陸食嘢,
啲衛生問題真係嚇親人! :(

史路比 said...

係土豆絲,唔係土絲呀,土豆即係馬鈴薯... 我覺得呢間好食d.

yuen luk luk said...

新鮮, 我吔去D地方都乾淨企理, 不過廚房就唔知, 又唔知D食物會唔會假, 簡唔中食吓, 應該冇問題掛!

比比, 我成日記唔倒D名架!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......