Tuesday, March 20, 2007

近期我最愛看的電視節目。。。

1. 向世界出發 – 除了有旅遊介紹外,也可以看到藝人們感性,真情流露的一面。另外,留意到旁述的聲音十分好聽,是韋家晴,即是大台的頂頭老闆,陳志雲。

2. 阿蘇的飲食節目 – 每一集我都好勤力,好像上堂一樣,抄下notes,然後去揾嘢食!

3. Anthony Bourdain在收費電台的節目,都是有關生活、旅遊、飲食。。。好看。

我喜歡的,好簡單,除了資訊之外,還能加上主持的個人感受,真誠的見解,一個硬崩崩的節目便會變得有味道了!

7 comments:

Kancil said...

阿蘇的飲食節目,是不是去年的美女廚神蘇玉華?

新鮮人 said...

我近期就好喜歡馮星期一晚11:00無線的光影流情,噚日講六七年代嘅火車和巴士,中間加入大量以前的珍貴片斷,下集由米雪做主持講陪伴我們成長嘅電視電影發展,好有懷舊感覺,有時間可以一睇啊!

貓奴MAY said...

光影流情真係好好睇呀! ^_^

yuen luk luk said...

kancil, 不是呀, 呀蘇即是"蘇絲黃", 佢係DJ又會教人煑餸, 講嘢好好笑架!

新鮮&畢滿, 光影流情??等我下個禮拜睇吓先!

冬冬 said...

我都有d/l向世界出發﹐ 睇左第一集﹐好頂唔順檸檬呀。。。

等我去完旅行有時間睇埋佢啦~ ^^

lu said...

aiya... don't have cable, so can't watch #2 or #3. otherwise would love to watch those two shows!

yuen luk luk said...

冬冬, 檸檬???係咪霆鋒呀???呵呵!

lu, subscribe la!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......