Sunday, June 25, 2006

音樂課程...

史路比,我已攞了資料啦,有興趣可以一齊讀,但是最大問題是早上九時上課,對我們來說真是好高難度呀!

這個Professional Diploma course 分開三張 certificate,即是要讀完三張 certificate裡的課程才算完成,相信快也要一至兩年!

我對兩個certificate也有信心,因為也是一些history, theory, composition, analysis....的東西,至於我最怕的就是那個performance practice, 當然會有很多機會在別人面前演奏,唉我怕的呀!

睇睇我吔讀唔讀得成!

3 comments:

San Wen Ji said...

讀啦!讀啦!

史路比 said...

噢..謝呀! 呢兩日都入唔到黎呀, 唔知發生左咩樹呢?!
等我睇睇啦...

yuen luk luk said...

e, 都係果句, 要太早起床, 如果只係幾堂問題不大, 但係要維持一兩年就好大問題!

比比, 咩樹呀, 點解入唔倒?

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......