Thursday, October 06, 2005

亂!亂!亂

天呀,天呀,天呀!

考試改了在11月,唔係嘛???我星期二先同老師double confirm 話考試一定唔會遲過26號的,點解攪成錦???

當史路比告訴我這個消息,個心真係好似cm說的“笨豬跳”一樣,感覺直衝落去!

對著文件在發呆,想想想。。。

我計畫了在20號後做的所有東西,繼續照做,不會有任何改變(最怕是計畫好的東西要改)!

天意如此,我也要放鬆自己,玩完至算啦!

今次的考試,平常心,彈倒幾多就幾多,會放下緊張的心情!肥了,算吧!

我想,我不會再考這間Music school 了,徐非有改善!

我希望考完試可以去二次旅行呀!

p.s. 和老師通過電話,他說去玩啦,考試盡量安排在11月中,拿,係先好呀

9 comments:

San Wen Ji said...

可能玩過後,心情沒有現時的緊張,比現在還好。信我啦!

Thomas Lee said...

可能係好事呢!多啲時間練喔!

而家要輕鬆吓啦!

Hyacinthus said...

放心去玩吧 !

yuen luk luk said...

但好怕果種拖住拖住的感覺, 快d考完安安樂樂!

Ruth Tam said...

Actually, that's good for your exam, though may not be good for your holiday. You can relax before the exam. Also, when you stop for a while, you have new inspiration and your playing will be fresher. (I am at Athens Airport. Waiting for boarding to Santorini.)

Anonymous said...

Agree with Ruth. Don't worry. I am sure you can make it.

yuen luk luk said...

hei hei Ruth & JY, thanks for your comforting words, yeah, I will give my best!

how's things going at the other end? many warm wishes to both of you, take good care !

史路比 said...

圓圓:安心去玩呀,考完試我再同妳去旅行啦~就日本啦.. 哈哈~~

Ruth Tam said...

I will be going to Osaka beginning of November. It's for team building. I plan to take my colleagues to Kyoto because I have been there once and I like it.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......