Sunday, October 23, 2005

控制唔住...

諗住行行上樓書局,看些台灣書,如果香港有的話,不打算在台灣買回來!

一直同自己說,睇吓好啦,千奇唔好再入貨呀,但...我始終都係控制唔住,買咗呢三本!因為有八折,真係好抵囉!

煮泰菜果本,我覺得好好呀,簡單易明,材料也不難買,也有我很喜歡的菜色,例如:酸辣煮蜆煲;冬蔭功湯;醃鮮魷沙律...YUMMY!  

等我考完試後,到泰式超級市場買材料,就可以練習一下,到時不是練琴而是練煮泰國菜呀!


6 comments:

Anonymous said...

wah, when you cook thai food, remember to post some pics here. Alright?

How are you, yuen yuen?

Ruth Tam said...

When you cook Thai food, (actually any food is good for me), remember to invite me also.

cm said...

可以報名試菜嗎?..:P

史路比 said...

我又要試食!:p~~~

Hyacinthus said...

圓圓,好易煮咋,放心去學啦..

yuen luk luk said...

jy, yeah, I will post some pics here, OK! I am just waiting for my piano exam, not much patience! and you, how have you been? hope you are fine!

咁多位, 我試驗成功, 實會招呼你吔呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......