Sunday, October 16, 2005

比狗追...

今晚跑步時,又比狗追!仲連追兩次!

呢隻狗,它見我在跑步,一個箭步正追上來,很快,很兇呀!我也不停的走來逃避那隻狗,但走頭無路,嚇得我要講英文,我好怕它會咬我呀!結果它追到了我,便停下,不知它是想和我玩,還是什麼,但真係好驚,好驚,好驚呀!狗主人,請你們好好管教你們的仔仔女女,不要亂追良好市民呀!

唉,在這裡住了差不多五年,總共跑步時也被狗追過五,六次,教我點唔怕狗呀??

我只想跑步啫,狗狗朋友請你們放過我啦!

6 comments:

Hyacinthus said...

哈哈, 在程霜那裡知道你被狗追, 哎呀 =_="
唔方便那幾天以及前後,不要周圍跑,它們會追得好勤架 @@

冬冬 said...

唔駛驚狗架。。。你越走佢只會越追﹐以為你同佢玩咋。。。:)

yuen luk luk said...

風信子, 比狗追都係正常日子呀, 點解呢?

冬冬, 佢吔來勢洶洶,自然反應就係逃避,唔走唔得呀,我真係比狗咬過嫁!

HanaMaru said...

咦?你同我一樣有phobia??

yuen luk luk said...

hana, 妳又係對狗呀?

HanaMaru said...

係呀,驚到死咖。。。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......