Saturday, October 08, 2005

一心二用...

一邊看電視,一邊在玩我的新notebook,  但好唔習慣沒有mouse, 變得好遲鈍呀!

電視中的梅艷芳真的好堅強,看她的演唱會一點也看不出她有重病,而且幾個月後已不在人世!生命真是無常呀! 反觀自己,小小唔舒服就呻,好冇用! 

以後,我可以節省時間,多坐梳化, 多看電視,同時間上網..........但用notebook好唔爽!要和 ”你”多些溝通呀!

6 comments:

San Wen Ji said...

可以買一隻滑鼠。

yuen luk luk said...

因為我通常都係"攤"响梳化和床上先用notebook, 所以mouse未必用到, 但也考慮買一隻看門口!

史路比 said...

買隻無線既喎...

yuen luk luk said...

史: 好提意!

Thomas Lee said...

我有多餘的有線滑鼠,也可以幫你選一隻無線的。

Ruth Tam said...

Use a mouse. I also use laptop at home but I always use a mouse.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......