Wednesday, March 01, 2006

不要惹我。。。

唔夠瞓,沒有洗頭出街,人就係“十吓十吓”。。。

這個時候,千奇不要惹我。。。

6 comments:

San Wen Ji said...

我今天睡了很多啊!嘻嘻!

史路比 said...

我敢惹妳喔... hehehe~~

Ruth Tam said...

Shall we try to test your limit? Just kidding. Hope you are better by now.

Hyacinthus said...

你俾點中 blogtag-瘀事五件, 請請 ~~

yuen luk luk said...

swj, 妳竟然撩我???

比比, 我今日撐住啫...

ruth, 哈哈...我鐘意妳講笑呀, 幾可愛!

風信子, 唉吔....要諗諗先...

Hyacinthus said...

....要諗諗先... ???

唔緊要啦,慢慢來,我等...

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......