Sunday, March 05, 2006

終於找到了...


原來就在書枱下的角落裡,今天無意的發現了,覺得...哈哈!

7 comments:

史路比 said...

終能成為一對嗎?
今天經過frankfrank,見到有mini天使仔,很可愛呢~

yuen luk luk said...

係呀, 總覺得, 有緣的, 始終會係一對, 係你就係你, 走唔甩的!

mini天使仔?? 貴唔貴呀??

史路比 said...

唔..妳不要去看喔,我想...哈哈..看的時候就想到妳的生日..不要讓我傷腦筋好了~ ^^

yuen luk luk said...

比比呀, 雖然收禮物係會幾開心, 但你識我都知, 我唔一定要有禮物的架...不用浪費時間去揾, 去買!

史路比 said...

不過.. 我很喜歡買禮物給朋友喔.. 哈哈~ (provided有時間的話...) ^^

Ruth Tam said...

Can't join you on your birthday. Have class on coming weekend too. See if you will be free some other time. Maybe after your holiday.

yuen luk luk said...

ruth, don't worry....after my holiday is fine....study hard and good luck for your exam!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......