Thursday, March 09, 2006

陪著你走。。。

一首已忘記了的歌,也不知道有多久沒有聽了,今早無意中聽到,依然喜歡那份歌詞的感覺:

誰說 時間片刻變陳舊
全為我分秒亦停留
因我 身邊有你緊握我的手
愛 誰說永不會長壽
陪著你一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去

不相信 時間片刻變陳舊
全為你分秒亦停留
因你 身邊有我緊握你的手
這份愛 誰說永不會長壽
陪著我一生到白頭
都能 把心中星星閃得通透

陪著你走 一生一世也不分
天天編出兩雙足印 過千山過千海
如果 走到這世界邊端
我倆已是無力前行
跟我一起飛去

一世伴你同路去

5 comments:

冬冬 said...

這首歌令我稔起行山呀。。。
怕怕呀。。。:P

Andy said...

Lo Koon Ting is one of my favourite singers. His compilation CD is still my treasure in my CD shelf.

史路比 said...

我都鐘意聽.. :)

yuen luk luk said...

冬冬, 吓諗起行山?? 唉吔....妳唔鐘意行山架!

andy, 係呀, 我都好欣賞佢, 佢好多歌我都鐘意, "世事何曾是絕對"...,

比比, 呢樣嘢又同妳幾夾哦...hehe

史路比 said...

"這首歌令我稔起行山呀。。。" 呀哈哈哈... 因為要"過千山過千海"
笑死我啦,冬冬!! 咁如果我"已是無力前行", 誰會抓住我飛去呢??? :p

"呢樣嘢又同妳幾夾哦" <== hmm, i will count it ga la, my dear! hohhoo~~

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......