Wednesday, December 08, 2004

333.3

當然, 係人都知道這是一個數字.... 這是我今天在supermarket買東西的總數, 當收銀小姐對我說: [多謝$333.3元] , 我不禁笑了出來, 又會咁巧合, 也是一個好意頭呀! 跟著來一個抽獎, 我前面的幾個人都落空, 心想我都是這樣吧, 哈...怎知又有一個小小獎品...是一個 "Mug", 也好呀! 這是連續第二年在這間supermarket的週年抽獎中得到禮物! 基本上, 我是沒有抽獎命的.

明天是公司的週年晚宴, 據我所知: 頭獎是$5000 travel coupon, 二獎是$3000Lane Crawford coupon.....且看看我的運氣吧!

5 comments:

San Wen Ji said...

祝好運!中獎的話,請飲茶 :P

yuen luk luk said...

冇問題呀!

史路比 said...

oh..妳一定比我好運!
我地個特別獎係千足金雞一隻,頭獎係現金$20,000;跟住有好幾個15,000.. 10,000.. 最多5,000.. 而我呢..冇份呢.. wuwuwu.... ><..

yuen luk luk said...

嘩, 妳間公司都幾"豪"哦, 我寧願佢吔留翻D錢平時對D staff 好D啦!

San Wen Ji said...

yes la...one way to give money..the other way..to cut cut cut

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......