Thursday, December 30, 2004

痛到嘔....

是真的辛苦..... 痛到嘔了出來.......不要笑呀!!!!

3:00 開始有點不舒服, 不為意, 準備出門口翻工...
4:00 回到公司, 安全起見, 食2粒止痛藥...
4:30 感覺到痛, 唔妥了...
5:00 出冷汗, 痛, 有d想暈(但我知暈唔倒)....
5:10 要在conference room 瞓响地下, 痛到坐又唔得, 瞓又唔得...
5:30 半死地翻理位看看emails....電話不停响, 有公, 有私, 但我冇氣回答, 同事/朋友也明白...
5:45 坐在自己的位子上, 求生不得, 求死不能, 想行去washroom都行唔倒, 半路再行翻理位, 根住想嘔....心想我係咪就這樣死了??
6:00 每次痛都會想嘔, 但只是幻覺, 不會真的...
6:15 終於行了入washroom, 大大嘔了一餐(記憶中, 上一次嘔時只是幾歲人仔), 好耐, 好耐冇這種感覺了...
6:30 決定call Taxi 回家!
7:15 回到家裡, 竟然唔痛了, 只是有點累....
7:45 準備了暖水袋, 和朋友們傾了一會...
8:00 開blog寫嘢....

後記...
1. 已經知道2005年第一件需要做的事.
2. 在公司放一個暖水袋.
3. 在公司樻桶內放一些膠袋, 好在今次可以在washroom攪掂, 否則咁大個人整污漕了地方就不好了!
4. 已經連續兩個月在公司失禮, 好怕會炒魷呀!

6 comments:

kunolam said...

你好似好唔妥,有無什麼大礙?小心身體啊!祝安好。

goethe said...

HA?

係米神經痛﹖

係既話,我識個朋友,佢之前都係會勁暈同埋痛不慾生。

不過,佢話睇醫生,之後比d麻醉藥定唔知咩比佢,之後就咩都冇喎。

yuen luk luk said...

謝謝問候, 我諗...同希望都冇事掛! 只係女人之苦啫!

Kunolam: 仲mug睇唔倒你個blog?

Goethe: 唔係嗎, 食麻醉藥咁high, 唔好嚇我哦!

goethe said...

唔知咩黎架
佢話醫生開比佢
食左好好多

所以
睇下醫生喇

Thomas Lee said...

喂,你攪乜呀,食錯嘢?抑或工作壓力太大!

kunolam said...

原來我個profile係冇link到我個blog的,宜家整番好啦。
又或者直接click:http://kunolam.blogspot.com
so far未有太多東西,之前在inthewire的料未擺番上去,anyway,睇住先啦。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......