Tuesday, December 07, 2004

有幸地...

在On Goethe上給連結了, 在他的連結中自己會覺得好渺小, 因為他連結全是一些有質素的blog, 反觀自己真的痳痳地呀!

最初朋友史路比介紹這個blog給我, 覺得幾有趣, 可以寫吓嘢, 舒發情緒, 諗住是比朋友看的,因為自己懶於向朋友交待, 又不喜歡一件事情重複又重複向不同朋友說, 冇諗過原來香港有這麼多人喜歡寫嘢, 而有質素, 有文化亦"乾乾淨淨"! 太好了!

向朋友介紹這個blog, 但冇人采我, 算數, 我有我天地!

3 comments:

goethe said...

係喇
我連結既blog就更係好架喇
係我自己個個差d之麻~~~
:p

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
yuen luk luk said...

坦白講, 你寫D嘢好睇呀, 尤其係關於哲學的, 不過有時太長, 好難消化, 而且當我有時想再睇時, 又冇咗啦!

另外, 你介紹過的Nick Cave?? 我在網上download咗幾首, 太噪的不太喜歡, 不過他的聲音很好, 幾有味道, 有首Let it be, 他的演譯很好呀!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......