Tuesday, May 01, 2007

住家飯...

有閒情時,都會喜歡煮!
近排,這是自己較滿意的食物.
焗鷓鴣-買來很新鮮的鷓鴣(也是急凍的),解凍後,用心醃好,記住一定要加薑汁和酒來醃才好味.然後放在焗爐裡焗,到差不多熟時,放上一層,等於燒的作用,可以變金黃及皮脆,再加一些蜜糖,就會好YUMMY了!
薑蔥蠔意粉-這是日本北海道來的急凍生蠔,我想應該可以安心食.解凍後,用薑蔥爆wok, 然後加蠔,我會再加調味,例如胡椒粉,小小白酒,日本豉油.
意粉另外煮,用很多蒜蓉,指天椒,橄欖油煮後,再加上剛才煮好的薑蔥蠔,也很美味的.

10 comments:

Pema said...

美味 ! 羨慕 !

Ruth Tam said...

Must taste very very good. Look so delicious.

新鮮人 said...

哎呀...我啲口味同你差不多喎,
睇黎大家都係食家喎! =p

San Wen Ji said...

不好吃那麼多的蠔。

Hyacinthus said...

鷓鴣??? -____-"

Kancil said...

謝謝你的意粉食譜。我會試一試。

yuen luk luk said...

pema, 唔好羨慕, 妳會煮得好味過我的.

ruth, 都算幾好味架!

新鮮, 嘩點敢話自己係食家呀, 大家都好為食就真.

e, 點解呀?? 蠔又好多膽固醇咩??

風子, 點解呀??好暴戾呀??幾好食架!

kancil, 意粉好容易煮, 試試啦, 又可以分享吓!

San Wen Ji said...

超高!

史路比 said...

幾時請我食餐呀?

yuen luk luk said...

比比, 幾時都得啦, 最緊要妳賞面.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......