Sunday, May 06, 2007

想睡,想死...

想死....

今天的瑜伽課,真的辛苦到想死,真係好辛苦呀,雖然老師說要堅持,這也是瑜伽課的一種訓練,但..由細至大,我都怕辛苦,不堅持的.所以,今天有些動作做了一會,堅持不來,唔做!

雖然辛苦,但我又會死死地氣去上堂的

想睡....

瑜伽課後,總是有點累,想睡!我以為只有自己才會這樣,今天和同學仔傾,大家都是”新丁”,原來她上完課亦很想睡覺的呀!呵呵~~~有人陪!

10 comments:

Ruth Tam said...

Why I go to yoga class is because I want that sleepy feeling. It used to work. But now, I no longer have that feeling. Also, I don't feel hungry after class like before.

San Wen Ji said...

wei wei..really try my Sunday class, the feeling is totally different.

Sat. class..to me...feeling tired and want to sleep as well

yuen luk luk said...

ruth, 原來妳都有玩??而家仲有冇呀? 我諗係咪初初玩先會覺得眼瞓呢?? 我呢幾次都唔覺得太肚餓了!

e, 我都想去妳果班,但問題係星期日, 我的星期日習慣係冇咩特別都唔出街, 感覺就好似給自己充電.

不過, 我會繼續玩yoga 的.

Kancil said...

不同的時段有不同的效應。比如在早上,我會很精神。不過在晚上,我會很疲勞也睡得很好。

Ruth Tam said...

I occasionally go to Yoga Place, which is on 13/F of Chang's Building, the one opposite to exchange square. I went once or twice every few months when between terms in APA.

The lunch time class is 12:45 to 1:45. Only a few students.

冬冬 said...

每次做完hot yoga後都會睡得很好的~ 整個人都會覺得很清爽﹐因為流左好多汗嘛。。。:)

史路比 said...

我平時好少上網啦.. 返到屋企好快就瞓著咗...

yuen luk luk said...

kancil, 你係一個好正常的人哦.

Ruth, ic, I guess it is easy for you to do yoga since you have dancing skills.

冬冬, 原來妳都有做, hot yoga???我諗我未必頂得順呀.

比比, 妳太忙啦, 要瞓多D!

Ruth Tam said...

True, it's not too difficult. However, my problem is I don't have the right attitude. I keep thinking of what a waste of time when the teacher keeps talking. Also, I find some poses ugly, not as beautiful as dance poses. However, I totally understand this is not the point. So, in the end, I don't really get the serenity I hope to achieve through doing yoga.

冬冬 said...

我做左hot yoga三年啦﹐不過最近好懶少左去。。。 :)

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......