Tuesday, May 01, 2007

夏天的飲品...

天氣熱了,喜歡飲這個,有氣的,令人在熱辣辣的天氣下很舒暢,青檸味也是我的最愛!

一陣間去超級市場再入多些貨!

7 comments:

Pema said...

我也是加青檸來喝的 :)

San Wen Ji said...

i dont like this one...

新鮮人 said...

哩個正,
以前成日飲,
而家少咗囉,
愈來愈貴嘛! :(

kunolam said...

not my favourite either, but when you have a complimentary drink coupon on hand during the Arts Festival but don't wanna have the 'house' red wine there, Perrier is a good choice.

dncp said...

我舊果間公司有,所以當時都成日飲!因為唔使錢也!而家少飲了!貴也!

yuen luk luk said...

pema, 好飲呀!

e, 又唔鐘意?? 我都係鐘意青檸味,其餘我都唔飲的.

新鮮, 間唔中飲吓咪得囉!

kuno, 試吓青檸味呢, 幾好架!

dncp, 我公司以前都係任飲架, 但係而家改組, cut咗好多嘢囉!

史路比 said...

係我公司既free drink呀.. 飲咗好似好飽...

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......