Friday, May 11, 2007

給學友迷...

哈哈哈!

一切都很順利,會看頭場及尾場, 都話佢一定會加場啦!還未公開發售已經買定票了,還不用我操心,真好!


******************

DA DA DA DA DA.....

張學友會於八月中開演唱會,日期忘記了,現在AIG信用咭可以優先訂票,係學友迷就要快手了!

我已叫朋友訂票,唔會唔記得呀??

我打算睇兩場,仲未揾另一個朋友陪我巔!

5 comments:

新鮮人 said...

好多年無看他了!

如果你請我陪你,嘻嘻~~~~ :p

Ruth Tam said...

A very respectable artist.

yuen luk luk said...

新鮮, 你幾時做咗陪聽呀, 哈哈!

ruth, 妳會看嗎?

Ruth Tam said...

Yes, it's a company function.

史路比 said...

咁妳要睇三場呀? 問緊我朋友d飛呀..

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......