Saturday, September 02, 2006

原來係電視效應...

話說今早,搭村巴外出買糧食時,一坐下,後面那兩位太太說起”報咗團啦, 要成萬蚊一個人...”我想係咪去九寨溝呢,因為我吔剛剛check過都要呢個價錢...就八卦的細心聽吓佢吔講嘢....

BINGO! 全中!原來真係去九寨溝呀!太太們話,十月天係那裡最最靚的時候,加上好多人睇完電視神雕俠女,都一窩蜂湧去.以前不用咁貴,應該5000幾蚊就得!而家攪到貴好多!

唉,原來電視效應咁大,一套神雕俠女,攪到我要改行程,我真係好想去九寨溝架,漾及池魚...

始終,我都會去一次的!

3 comments:

San Wen Ji said...

we may consider it next yr..
u know, it is not only the price is expensive but there may have too many ppl which we dont like...

新鮮人 said...

九寨溝又真係靚絶,
她的山水有東方瑞士之稱.
尤如人間仙境!
不過下次先去啦,
時間太短,走馬看花就無意思了,
中國美麗的地方多的是,
一次行唔哂架!

yuen luk luk said...

swj, 都係的, 但如果又真係咁靚, 迫一迫都可以架, 不過,我想我會到那裡最小兩次,一次淡季, 次旺, 可以比較一下!

出年再去啦!

新鮮, 你都去過好多中國地方哦. 我去得好小, 想多看一些!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......