Thursday, September 28, 2006

梳頭。。。

諗諗吓,原來我差不多有兩年冇梳頭啦!

不過,呢幾日終於揾翻把梳去梳頭髮,哈哈,感覺都幾特別,初初梳落去有些唔習慣!

而家我的頭髮已經回復自己的天然孿(篷鬆),又暫時不再想電頭髮。想剪短一些, 但好似剪極都不是我理想的長度,不過我都知道那個位自己是攪唔掂的,一定要髮形師幫我吹頭先可以!

煩惱絲真係有名你叫,如果天生孿毛的仲煩多兩成!

5 comments:

HanaMaru said...

妳洗完頭都無梳頭嫁?勁吖!

新鮮人 said...

二年?
ARE you serious?

Altair - 映昔台 said...

兩年?? 咁你D頭髮唔會打晒 “kick”咩?

yuen luk luk said...

hana, 唔駛梳架,“樣兩樣”就得, 唔梳個形會靚D!

新鮮,altair, 你吔個女伴緊係冇做過咩嘢負離子架啦,做完後,唔駛梳頭,好方便。我而家又要梳又要吹,好麻煩!

San Wen Ji said...

頭髮曲的時候,我也不需要梳頭的。現在的直頭髮,其實也可以不梳的。因為兩者都是圓圓說的負離子。

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......