Wednesday, September 20, 2006

我自由啦。。。

回家再花上半小時,便可以把我的所有assignments做完,明天親自交上去(因為今天沒有去上堂呀)!

好了,可以做很多東西,要食餐勁的,已約了朋友星期六食自助餐,可以去行山,可以隨意的看書,雜誌,做運動,可以煲劇集(這個幾年冇做了),可以做很多。。很多。。。。

不過,最緊要還是要計畫11月的中國之旅,去雲南,麗江,好似唔係咁直接去到哦,我已經攞了假,因為年尾假期比較緊張,每個人都要清假呀!

其實唔辛苦過,點感受到現在這種寫意呀?!

7 comments:

San Wen Ji said...

我在想,我們是否真的去麗江,因為我們的時間真的不多。花在乘飛機乘車的時間會很多。

yuen luk luk said...

吓? 唔係去邊呀?! 去北京, 越南?? 等我check 咗雲南資料再講!

新鮮人 said...

祝賀你『放監』! =p

Altair - 映昔台 said...

以為你終於自由﹐得閒寫兩句。

點知你臨尾話 "唔辛苦過,點感受到現在這種寫意"

想講相對論??

^_^

yuen luk luk said...

新鮮, 謝謝...hehe!

altair, hai, 我諗到咩就寫咩架啦, 冇諗過會去到相對論呀,我個人頭腦簡單, 冇咁複雜呀!

HanaMaru said...

啊哈哈~~~~圓圓答得好啊!
XD

yuen luk luk said...

hana, :)

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......