Wednesday, September 27, 2006

好頭好尾。。。

今天是作曲班的最後一堂,12堂完結了! 只是上星期固意的缺了一課,否則我的出席率是100%,並沒有遲到呀!

我要借小小位贊一贊自己,有進步啦。。。這樣早起床去上堂,風雨不改,都算係錦啦!

這一張證書,還有兩科要修,但應該明年才有課!

至於這一科, 會否合格。。。。humm......都有些信心啦!

老師說佢睇完後,要send上中大再作評核,然後先寄成績單給我們!

我等!

3 comments:

San Wen Ji said...

眨下眼你的課程就完了。

史路比 said...

恭喜! 出年或者我都會讀...

yuen luk luk said...

E, 係呀, 唔覺唔覺又兩個幾月啦!

比比, 我都想同妳一齊讀performance 果張cert., 有伴好D!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......