Friday, November 10, 2006

借來的書。。。

在圖書館找旅遊資料時,發現了這兩本書,也忍不住要借下.

左面的一本,一拿上手,已經很喜歡了,怎麼我在書局從來沒有見過??(我是第一個借書者,怎麼會沒有人欣賞呢??)

無論書的包裝,內容,全合我意,很感性有關藝術.音樂的文子,內裡的圖片也很好看.很想立即開始看了...

右手面,李歐梵的”音樂的往事追憶”,在街上已找不到了.

我會用很快的速度看完這兩本書的.

4 comments:

Andy said...

音樂的往事追憶 is still available in some bookshops. It is also available in traditional and simplified versions (simplified version is under another name).

The book is well written. I enjoyed reading it.

yuen luk luk said...

當我去買書的時候,總會去看看音樂部份,但從來看不到呀...

Andy said...

I saw it in Lok Man last time. And some PRC bookshops (the book is under a different name).

yuen luk luk said...

Thanks Andy, (the book is under a different name)...that's why I can't check it out ahhh!

Will search it again later.

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......