Wednesday, November 22, 2006

在 KL的第三天。。。


早上我們到了Sunway Lagoon,是出了吉隆坡的。在那裡逛了一會兒,本來想食散文集介紹酒店裡的日本餐廳,但那餐廳已經關閉了,我們只好到另一區,Bangsar.

幾喜歡Bangsar,有點歐洲氣氛。那天是星期日,我們行了四時開始的Sunday night market,吃了很多街邊小食!

之後,傍佗大雨,雷電交加,的士司機也不敢駛入星光大道,我們只好回酒店暫避!

雨後,我們想到香格里拉酒店聽歌,但改變主意,先到Alor街吃東西,結果找了很久才找到。中途我差點想放棄,因為沿途潻黑一片,街上也每有人,問了三個大廈裡的守衛,他們竟然一個也不知道,但Alor街只是在附近的呀。 多得比比的堅持,我們終於找到了!

最後,在香格里拉酒店的lobby lounge聽歌,那隊band唱得不錯的,多是我們熟悉的英文歌,那晚差不多一時才回到酒店,算是夜歸的了!

8 comments:

冬冬 said...

呀! 我都想食黃亞華既燒雞翼呀~~~
唔知係咪真係好似電視講既咁好味呢?? @_@

新鮮人 said...

一串串d串燒好似幾正咁喎,
好唔好食呀?衛生條件可以嗎?

嗰d大塊麵是什麼來呀?
好似pan cake咁喎,係唔係甜架?
我好似好為食喎! :p

ps:好喜歡那裏的兩三層高的屋子,顏色又多,又可以好容易見到個天,好正! :)

mad dog said...

相拍得不錯啊!

史路比 said...

oh..又係拍唔到靚仔個樣.. :p
冬冬: d燒雞翼真係好好食架!係全程第二樣最好食既食物啦...呵呵呵~

San Wen Ji said...

日本餐廳沒有了嗎?是裝修還是什麼?

yuen luk luk said...

冬冬, 好味呀, 不過我覺得加d蜜糖會更正!

新鮮, 一串串d串燒我就冇食過, 但另外d一串串我就食咗好多, 遲些會再post相.

大塊麵冇食呀, 一個肚一時間點載咁多嘢呀!

衛生唔錯架, 可以放心食!

mad dog, 謝謝, 都係憑感覺亂影!

比比, 唔好成日掛住靚仔啦, 我吔要講實力架, 不過呀靚仔把聲又幾"霖"呀!

E, 日本餐廳係消失了!

Hyacinthus said...

收穫好豐富呀,一次過寫晒成個行程???這是要在旅程後數天內做才會有這般熱誠,過了這道火,人會愈來愈懶,好似我咁 -__-"

yuen luk luk said...

風子, 係呀, 打鐵要診熱, 過咗道火咩都唔想做啦!

Tasmanian Sky

塔斯曼尼亞的天空, 影了很多天空的照片, 回來香港後的幾個星期, 仍很懷念這個旅程, 這個天空......